1. Coordinació del moviment 15M:
S'informe que la connexió amb la xarxa de circulació d'informació ("redes") i el BPUC (Assemblea de Barris, Pobles, Universitats i Comissions) la tindrem a través del nexe 15mmeliana@gmail.com . Fins la propera Assemblea s'encarregarà Imma de gestionar-ho.
Proposarem a "redes" del 15M València articular també la connexió amb la resta del món. Rafa P. s'encarregarà de transmetre-ho.
2. Entrevista amb la regidora de participació:
Aniran a l'entrevista (prevista per algun dia de dilluns a divendres a les 20 hores) Imma, Rosa i Lluis. Si algú més es vol afegir s'haurà de posar en contacte amb ells.
En la reunió es demanarà informació i es plantejarà la utilització de locals públics per activitats públics organitzades per la ciutadania, així com el manteniment dels actuals panels per a la seua utilització per la ciutadania després del 20N.
3. Democràcia 4.0:
S'acorda organitzar una xerrada explicativa. Rosa contactarà a tal efecte amb DRY.
4. Opcions per al 20N:
Difondrem un cartell on s'expliquen les repercusions de les diferents opcions de vot (partits minoritaris, vot nul i vot en blanc). Rosa l'enviarà a la llista de correu per tal que cadascú el puga diforndre pels seus mitjans.
5. Sistema d'Intercanvi Local:
Es prepararà una proposta elaborada i posteriorment es presentarà en públic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada